Najnowsze komentarze
    Strony
    Z branży
    • Jak Polacy myślą o ekonomii?
      Polacy są narodem uważanym na świecie za bardzo pracowity, a do tego racjonalnie zarządzający finansami. W końcu ominął nas problem kryzysu światowego. Możemy być z tego dumny, ale jak faktycznie …
    • Pożyczka na dowód przez Internet
      Pożyczki na dowód przez Internet. U każdego w życiu, kiedyś potrzebny był dodatkowy przypływ gotówki. Zdarza się, że wystąpią nie spodziewane wydatki, które mogą nas zaskoczyć finansowo. Najlepszym rozwiązaniem jest …

    Promocje i zakupy

    Zakupowe okazje. Kiedy widzimy w sklepie wielkie napisy krzyczące „Promocja!”, nasze serce zaczyna szybciej bić. Okazuje się, że kiedy jesteśmy przekonani o okazyjności zakupu, dużo częściej i chętniej decydujemy się na jego zakup, chociaż wcześniej nie mieliśmy go w planach. tymczasem badanie pokazują, że z promocjami trzeba być bardzo ostrożnym, bo najczęściej jest to zwykłe robienie klienta w balona. Promocje i zakupy, których dokonujemy, bardzo często okazują się być mocno naciągane.
    Dla przykładu: sklep elektroniczny ogłasza sprzedaż przez jedną noc produktów bez podatku VAT. W teorii oznaczałoby to obniżkę o ponad dwadzieścia procent wyjściowej ceny towaru. W praktyce jednak dwa dni przed promocją ceny są mocno podwyższane, by później, w noc przecen, wrócić do swojego pierwotnego poziomu.
    Ogłaszanie promocji i sezonowych wyprzedaży to czasem po prostu sposób, by przyciągnąć klienta do sklepu. Kiedy on już tam jest, istnieje szansa, że skusi się na jakiś zakup.
    Rzeczywiście, prawdziwe promocje również się zdarzają, jednak najpierw trzeba się upewnić, że okazja faktycznie jest okazją.

    Leave a Reply